joi, 1 octombrie 2009

Cyfer la „Rock cu Norock”

Ieri am avut o surpriza, am fost contactat de Cyfer care este "unul dintre cei mai apreciaţi chitarişti ai scenei Blues Rock din România" (SmartFM , 2009), cunoscut în special datorită activităţii sale în trupele Cyfer's Sin, Trenul de Noapte sau în cadrul evenimentului Open Microphone pe care-l găzduieşte săptămânal în Bucureşti.

Ne-am cunoscut la un concert in Medias si Cyfer se pregateste acum de lansare si a tinut sa-mi spuna vestea cea buna , albumul „Color” o sa fie lansat in aceasta luna. Am ascultat aseara pe repeat piesa „Fried” si astept albumul cu sufletul la gura . Sunt sigur ca o sa fie un album foarte colorat din punct de vedere muzical. Trupa Cyfer's Sin s-a format în 2005 şi este cel mai activ jam-band din România, având săptămânal concerte în ultimul an. Trio-ul combină piesele proprii sau standardele de blues cu improvizaţii ce pot trece stilistic prin jazz fusion, funk, world music sau psihedelic.

Deseara la „Rock cu Norock” la Radio Ring o sa afli mai multe detalii chiar de la Cyfer dar pana atunci asculta si priveste „Take Me”.




2 comentarii:

ionut spunea...

I'm astonished, nota 10 pentru Cyfer. Pacat ca'n iuresul asta informational nu putem ajunge din timp la un continut meritoriu. Suntem zilnic indoctrinati cu omniprezenta a tot felul de "discriminati". Pacat, ma bucur insa ca am aflat si acum. In plus, astept un live in zona...

Anonim spunea...

Buna Mircea,
experienta repeat „Fried” s-a dovedit a fi una exemplara. La momentul la care scriu acest mesaj acordurile inca ruleaza... Multumesc pentru piesa si astept varianta finala de album.