luni, 28 septembrie 2009

A murit primarul Mediasului


Azi noapte a incetat din viata Daniel Thelmann, primarul municipiului Medias. Thellmann avea 49 de ani, suferea de cancer iar in ultimul an a aparut foarte rar in public.In cursul dupa amiezii Biroul de presa al Primariei Medias a transmis urmatorul material:

Mesajul primarului Daniel Thellmann pentru medieşeni

A încetat din viaţă departe de oraşul, familia şi oamenii pe care i-a iubit atât de mult. A fost tot timpul conştient de ceea ce i-se întâmplă şi în ultimele convorbiri cu viceprimarul l-a rugat să le transmită medieşenilor gândurile lui.

Dragi medieşeni,

„Faptul că am fost primarul vostru timp de 5 ani a fost, în afara familiei, cea mai mare realizare a vieţii mele. Am fost profund onorat de încrederea pe care mi-aţi acordat-o şi pentru că aţi fost alături de mine în tot acest timp. Împreună am încercat să facem Mediaşul un oraş în care merită să trăieşti, de care am fost mândru şi pentru toate acestea vreau să vă mulţumesc. Împreună am avut multe planuri pentru oraşul nostru şi vă rog pe voi să le duceţi mai departe”

Dumnezeu să aibă în pază oraşul nostru şi pe voi.

Niciun comentariu: