vineri, 3 septembrie 2010

Feedback la editia de ieri



Azi noapte dupa emisiune am primit 2 mesaje unul de la Ramona din Turda si altul de la Bucuresti de la Iulia pe care il postez mai jos.
"Si bucurestenii au fost la Peninsula, pentru EUROPE – dar au participat la toate cele 4 zile! Excelent festival, a fost prima noastra participare, dar cu siguranta nu si ultima. Europe au fost extraordinari si asa sunt la fiecare concert. Prestatia lor este impecabila de fiecare data. Eu i-am mai vazut anul acesta si pe 20 februarie, la Londra la Shepherds Bush Empire. Spunea unul din invitatii dvs. ca a apreciat atitudinea lor desi cantau in fata unui public mai putin numeros decat in anii’86. La Brasov in 2005, cand au venit prima data in Romania, au cantat in fata a mai putin de 3000 de oameni (promovarea a lipsit aproape complet la acel concert, era sa-i ratez , dar la fel au cantat din suflet, si au fost foarte placut impresionati cand au vazut publicul (de toate varstele) cum canta impreuna cu ei. Langa mine era un pusti care nu avea mai mult de 10-12 ani si stia toate versurile pe de rost!! Carrie- de ex, a fost cantata mai mult de public, iar expresia de pe fata lui Joey Tempest nu o voi uita niciodata! Mi s-a intiparit pur si simplu pe retina, pentru ca m-a bucurat satisfactia si implinirea pe care i le citeam pe chip cand privea publicul cantand impreuna cu el. Felicitari pentru emisiune si pentru invitati. Am ascultat cu placere. Noapte buna".

Niciun comentariu: