duminică, 5 iulie 2009

Santana " beautiful music, beautiful people"

În momentul în care am aflat că Santana o să concerteze la Bucureşti mi-am zis că nu am voie să ratez acest eveniment. Un prieten spunea că pe Carlos trebuia să îl vedem când era în vogă cu “Supernatural”, dar i-am răspuns că nu are dreptate iar sâmbătă m-am convins de răspunsul dat atunci.

După un drum cu trenul de aproape 7 ore cu o ploaie torenţială înainte de Ploieşti care a oprit şi trenul, am ajuns la timp în capitală pe o vreme propice pentru eveniment. Înainte de a intra în incinta Romexpo am trecut să ne răcorim pe la Hard Rock Cafe. Am servit o bere între două chitări celebre care au aparţinut lui: Nikki Sixx (Motley Crue) şi Dave Mustaine (ex. Metallica , Megadeath). Localul arată mult mai bine decât cel din Roma, care este mai mic iar exponatele nu aparţin unor personalităţi din lumea rockului la fel de celebre ca şi cele din capitală.

În deschiderea lui Santana am văzut trupele britanice The Tin Ting`s şi The Charlatans (care au mai deschis şi pentru Rolling Stones la Bucureşti). The Tin Ting`s mi-au plăcut şi au avut priză la public cu piesa de succes “ That`s not my Name”, o piesă de Top Ten în Marea Britanie. Toate piesele trupei însă seamănă mult iar motorul band-ului este “omul orchestră”, Jules De Martino.



După 40 de ani de la Woodstock a ajuns la Bucureşti şi Carlos Santana, cel care a promis un show de 2 ore şi a fost unul întradevăr de zile mari. Carlos şi-a cîntat piesele nemuritoare cu o lejeritate şi plăcere care se citea pe faţa artistului. Alături de Santana a fost şi fiul său Salvador (keyboards) care la anumite momente era emoţionat de faptul că tatăl său îl provoca la un duel muzical. Salvador nu a participat la piesa de la bis, fugind de pe şcenă în compania unei domnişoare din backstage, dar a revenit în momentul când Santana şi-a prezentat trupa. Concertul de la Bucureşti a fost primul din turneul european ce mai cuprinde şi alte 14 oraşe şi mi-a plăcut mult mai mult decât cel al celor de la Rolling Stones.

Referindu-se la publicul de la Bucureşti, Carlos Santana a spus " beautiful music, beautiful people".

Niciun comentariu: