miercuri, 27 mai 2009

Super spectacol, public de 2 lei

Aseară după spectacolul "Străini în noapte", pus în scenă, în premieră în România, de maestrul Radu Beligan am ieşit cu un gust amar din sală. De ce? . Pentru că spectatorul medieşean a demonstrat din nou că este nesimţit şi nu merită să vadă spectacole cu artişti de valoare. Chiar înainte de spectacol m-am întrebat, “oare câte telefoane o să sune în timpul spectacolului” şi îmi pare rău că am avut dreptate. Maestrul Florin Piersic înainte de spectacol a rugat spectatorii în stilul său caracteristic să închidă telefoanele şi chiar a dat un exemplu elocvent de la Constanţa, dar am avut parte de cinci spectatori surzi în sală. Prestaţia celor doi artişti a fost superbă dar au fost vizibili iritaţi de telefoanele care au sunat în timpul piesei de teatru. Îmi venea să îi urc pe scenă pe cei cinci să îi vadă toată sala cum fac un oraş de rahat. Păcat că nu ştim să ne respectăm artiştii.



Niciun comentariu: